Wymagania pożądane od kandydata:
- posiadanie doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku i chęci
- bardzo dobra znajomość zagadnień internetu, sprzedaży i e-sprzedaży
- podstawowa znajomość moto, serwisu i potrzeb rynku
- komunikatywność, otwartość i predyspozycje do pracy samodzielnej i zespołowej
Zakres obowiązków:
- nadzór i współudział w pełnej obsłudze klienta
- nadzór nad potrzebami klientów i rozwiazywanie ich problemów
- udział w opracowywaniu rocznego planu
- nadzór nad wynikami
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- współudział w zespole
- prace w jedynej takiej firmie w Polsce
- możliwość rozwoju zawodowego,
Dodatkowe informacje:
884 810 600 lub email: marek@motoactive.pl , marek@pierwszymotocykl.pl
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo zakończenia rekrutacji wcześniej lub pozostawienia bez rozstrzygnięci.