
Motocykle Barton to pojazdy sprawdzonej produkcji. Od ponad 15 lat firma Barton importuje motocykle, skutery i rowery, które wyselekcjonowano spośród wielu tysięcy modeli. Przetestowane wcześniej, na rynek wprowadzone zostają wyłącznie wtedy, kiedy mogą spełniać wymagania miłośników motoryzacji - zarówno osób na początku swojej przygody z motocyklami, jak i tych poruszającymi się nimi od lat.
Napędzany jest nowoczesnym, chłodzonym cieczą, jednocylindrowym czterosuwowym silnikiem Zongshen o pojemności 124 cm3 o mocy maksymalnej 12.6 km, współpracującym z 6-stopniową skrzynią biegów. To sprawdzona jednostka napędowa, spełniająca wymagania najnowszych norm Euro 5.
Jest to najmocniejszy motocykl w ofercie firmy Barton
Jednostkę napędza czterosuwowy jednocylindrowy silnik chłodzony powietrzem o pojemności 124 cm3, Hyper osadzony jest na 17-calowych szprychowych kołach i oponach sprawdzających się zarówno na drodze jak i offroad.
Oba koła zostały wyposażone w hamulce tarczowe.
Przednie zawieszenie typu upside-down lepiej nadaje się do jazdy po nierównym terenie. Tylny monoshock i wysoko podniesiony tłumik zapewniają duży skok zawieszenia.
Barton Hyper to idealna propozycja dla osób, które szukają motocykla nie tylko na dojazdy i do transportu, ale chcą czerpać z jazdy prawdziwą przyjemność.
Klasyczny motocykl o sylwetce choppera przyciąga spojrzenie każdego.
Napędzany jest jednocylindrowym pionowym silnikiem o mocy ponad 12 KM. Został wyposażony we wtrysk paliwa, zapewniający rewelacyjne spalanie.
W konstrukcji zastosowano niwelujący drgania wałek wyrównoważający, zapewniający wysoką kulturę pracy silnika.
MZK 250 to świetny kompan do zabawy w błocie. Nie straszne mu wyboje i trudny teren.
Zastosowano w nim stabilny widelec typu upside down o skoku 235 mm, zapewniający pełną precyzję prowadzenia. Tylny amortyzator zamontowany jest na kiwaku, dzięki czemu zoptymalizowano położenie środka ciężkości motocykla oraz osiągnięto płynność jazdy po zarówno po niewielkich nierównościach, jak i optymalną kontrolę prowadzenia na większych wybojach.
Motocykl nie ma homologacji drogowej, co oznacza że nie jest możliwe użytkowanie go na drogach publicznych!
Falcon to dojrzale wyglądający sportowy skuter. Zapewnia użytkownikowi komfort jazdy i wygodę prowadzenia w każdych warunkach. Wygodna dwuosobowa kanapa, solidny wspornik kufra i pojemny schowek pod siedzeniem podkreślają jego miejski i użytkowy charakter. Dedykowany jest dla osób, które szukają alternatywy dla innych środków transportu
Falcon dostał całkiem nowy silnik wyposażony w bezstopniową skrzynię biegów CVT, która zapewnia niskie zużycie paliwa i wysoki komfort podróżowania. Nowe silniki w Falconie charakteryzują się znacznie dłuższą żywotnością, a przyspieszenie spod świateł sprawia, że uśmiech sam maluje się na twarzy.
Po więcej szczegółów i ceny zapraszamy na naszą stronę, do zakładki POJAZDY.