Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Moto Active Sp. z o.o.
ul. Modlińska 248a
03-152 Warszawa
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Moto Active Sp. z o.o.
ul. Modlińska 248a
03-152 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
REKLAMACJE
Gwarancja
Produkty oferowane w naszych sklepach są oryginalne, zakupione u autoryzowanych dystrybutorów lub producentów, i jako takie podlegają gwarancji producenta. Na wszystkie towary fabrycznie nowe oferowane w naszym sklepie obowiązują 2 lata gwarancji. Podstawą gwarancji jest dokument zakupu (paragon lub Faktura VAT).
Warunki reklamacji
Reklamacji podlegają produkty niezgodne z umową – czyli takie, które nie odpowiadają opisowi produktu na stronie lub w których wystąpiła wada niewynikająca ze złego użytkowania produktu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przez sklep produktu do reklamacji. W ciągu 14 dni jesteśmy zobowiązani poinformować klienta o decyzji producenta w sprawie danej reklamacji. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją lub przeznaczeniem produktu, uszkodzeń mechanicznych, złej konserwacji i przechowywania lub wypadków losowych. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar będzie odesłany na koszt klienta.
Uwaga !
Ewentualne uszkodzenia powstałe w czasie wysyłki muszą być stwierdzone w momencie odbierania przesyłki, w obecności kuriera lub pracownika poczty, który opisze je w odpowiednim protokole reklamacyjnym.
Reklamacja a zwrot/ wymiana
Dokładamy wszelkich starań aby prezentacja produktów na stronie odpowiadała rzeczywistej charakterystyce produktu. Jeżeli klient stwierdzi jednak nieznaczną różnicę pomiędzy rzeczywistym wyglądem produktu, a jego prezentacją na stronie, szczególnie dotyczącą barw i odcieni, może dany towar zwrócić lub wymienić na inny. Takie różnice nie stanowią podstawy do reklamacji. Gdy towar nie spełnia oczekiwań klienta z innego powodu, klient ma prawo zwrotu/wymiany towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
REKLAMACJA towaru w 4 krokach
Na początku wypełnij “Formularz zwrotu/wymiany towaru lub reklamacji”. Formularz jest dostępny tutaj.
W formularzu zaznacz opcję "reklamacja", podaj dane produktu, opisz dokładnie przyczynę reklamacji oraz sprecyzuj oczekiwany skutek reklamacji (naprawa/ wymiana towaru/ zwrot pieniędzy).
Wypełniony formularz wyślij mailem na kontakt@activebike.pl
Po otrzymaniu wypełnionego formularza skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Zanim wyślesz nam reklamowany towar możemy poprosić Cię o doprecyzowanie szczegółów lub przesłanie mailem zdjęć wady.
Towar odeślij na adres naszego sklepu stacjonarnego w Warszawie:
MotoActive.pl sp. z o.o.
Ul. Modlińska 248a
03-152 Warszawa
tel. 796 996 428
Wysyłka musi być opłacona z góry i wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W przypadku pozytywnej decyzji reklamacyjnej, kwota ta zostanie zwrócona na podane konto.
Do paczki dołącz dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) – warunek konieczny.
Towar musi być dobrze zabezpieczony i zapakowany.
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o decyzji producenta w sprawie reklamacji.
W przypadku pozytywnej decyzji, towar zostanie naprawiony, wymieniony na inny lub nastąpi zwrot pieniędzy.
Ewentualny zwrot pieniędzy za towar oraz zwrot kosztów związanych z reklamacją zostanie przelany na konto podane w formularzu.
ZWROT/WYMIANA
Podstawowe warunki zwrotu/ wymiany towaru:
- 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru
- dostarczenie dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT)
- brak widocznych śladów użytkowania
- zachowane wszystkie oryginalne metki, dokumenty, instrukcje i opakowanie
Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu/ wymiany towaru.
Zwrot towaru w 3 krokach
Wypełnij "Formularz zwrotu/wymiany towaru lub reklamacji". Formularz znajduje się standardowo w załączniku do maila z potwierdzeniem wysłania towaru; jest również dostępny tutaj.
W formularzu zaznacz opcję "zwrot towaru" i podaj numer konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze za towar (wyłączając koszty przesyłki). Informacje te możesz też spisać w odręcznej notatce na kartce.
Wypełniony formularz lub notatkę włóż do paczki ze zwracanym towarem.
W ciągu 14 kalendarzowych od daty otrzymania towaru odeślij towar do sklepu. Wysyłka musi być opłacona z góry i wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Dołącz do paczki dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) – warunek konieczny - oraz formularz zwrotu towaru.
Jeżeli do danego towaru był przypisany „gratis”, odeślij go wraz z towarem.
Towar musi być odpowiednio zabezpieczony, zapakowany i wysłany na adres sklepu stacjonarnego:
Moto Active Sp. z o.o.
ul. Modlińska 248a
03-152 Warszawa
tel. 796 996 428
Pieniądze za zakupiony towar zostaną przelane na podany w formularzu numer konta bezpośrednio po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrotnej. Ilość punktów w Programie Punkt na Twoim koncie zostanie pomniejszona o punkty przypisane do zwróconego towaru.
Wymiana towaru w 5 krokach
Napisz do nas maila z informacją, że chcesz wymienić zakupiony towar. Podaj dokładną nazwę lub link do karty produktu, który chcesz otrzymać.
Nasi pracownicy poinformują Cię mailowo o możliwości wymiany i dostępności towaru na wymianę.
Po otrzymaniu pozytywnej informacji zwrotnej ze sklepu, potwierdzającej dostępność towaru na wymianę, wypełnij“Formularz zwrotu/wymiany towaru lub reklamacji”. Formularz znajduje się standardowo w załączniku do maila z potwierdzeniem wysłania towaru; jest również dostępny tutaj.
W formularzu zaznacz opcję "wymiana towaru" oraz sprecyzuj w odpowiedniej rubryce jaki towar chcesz otrzymać w ramach wymiany. Podaj numer konta, na który ma zostać przelana ewentualna różnica w cenie. Informacje te możesz też spisać w odręcznej notatce na kartce.
Wypełniony formularz lub notatkę dołącz do paczki ze zwracanym towarem.
Odeślij towar do sklepu w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Wysyłka musi być opłacona z góry i wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Dołącz do paczki dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) – warunek konieczny - oraz formularz wymiany.
Jeżeli do danego towaru był przypisany „gratis”, odeślij go wraz z towarem.
Towar musi być odpowiednio zabezpieczony, zapakowany i wysłany na adres sklepu stacjonarnego w Warszawie:
Moto Active sp. z o.o.
ul. Modlńska 248a
03-152 Warszawa
tel. 796 996 428
Ewentualna różnica wynikająca z wymiany, czyli nadpłata, zostanie przelana na podany w formularzu numer konta bezpośrednio po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrotnej lub dodana do paczki z wymienionym towarem. Prosimy zasugerować jaka forma zwrotu pieniędzy byłaby dla Państwa korzystna, jeśli nie znajdziemy takiej informacji, będziemy się kontaktować mailowo lub telefonicznie. Punkty w Programie Punkt na Twoim koncie zostaną skorygowane w zależności od wymienianego towaru.
Jeśli będzie konieczna dopłata, towar wymieniony zostanie wysłany po zaksięgowaniu kwoty dopłaty na naszym koncie. Ilość punktów w Programie Punkt na Twoim koncie zostanie skorygowana w zależności od wymienianego towaru.
Powyższe warunki zwrotu/ wymiany towaru są zgodne z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z póź. zm.).