ZNAJDZIESZ NAS RÓWNIEŻ

Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Moto Active Sp. z o.o.
ul. Modlińska 248a

03-152 Warszawa

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Moto Active Sp. z o.o.
ul. Modlińska 248a

03-152 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

REKLAMACJE

Gwarancja

Produkty oferowane w naszych sklepach są oryginalne, zakupione u autoryzowanych dystrybutorów lub producentów, i jako takie podlegają gwarancji producenta. Na wszystkie towary fabrycznie nowe oferowane w naszym sklepie obowiązują 2 lata gwarancji. Podstawą gwarancji jest dokument zakupu (paragon lub Faktura VAT).

 

Warunki reklamacji

Reklamacji podlegają produkty niezgodne z umową – czyli takie, które nie odpowiadają opisowi produktu na stronie lub w których wystąpiła wada niewynikająca ze złego użytkowania produktu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przez sklep produktu do reklamacji. W ciągu 14 dni jesteśmy zobowiązani poinformować klienta o decyzji producenta w sprawie danej reklamacji. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją lub przeznaczeniem produktu, uszkodzeń mechanicznych, złej konserwacji i przechowywania lub wypadków losowych. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar będzie odesłany na koszt klienta.

  

Uwaga !

 

Ewentualne uszkodzenia powstałe w czasie wysyłki muszą być stwierdzone w momencie odbierania przesyłki, w obecności kuriera lub pracownika poczty, który opisze je w odpowiednim protokole reklamacyjnym.

 

 Reklamacja a zwrot/ wymiana

Dokładamy wszelkich starań aby prezentacja produktów na stronie odpowiadała rzeczywistej charakterystyce produktu. Jeżeli klient stwierdzi jednak nieznaczną różnicę pomiędzy rzeczywistym wyglądem produktu, a jego prezentacją na stronie, szczególnie dotyczącą barw i odcieni, może dany towar zwrócić lub wymienić na inny. Takie różnice nie stanowią podstawy do reklamacji. Gdy towar nie spełnia oczekiwań klienta z innego powodu, klient ma prawo zwrotu/wymiany towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

REKLAMACJA towaru w 4 krokach

 

Na początku wypełnij “Formularz zwrotu/wymiany towaru lub reklamacji”. Formularz jest dostępny tutaj.

W formularzu zaznacz opcję "reklamacja", podaj dane produktu, opisz dokładnie przyczynę reklamacji oraz sprecyzuj oczekiwany skutek reklamacji (naprawa/ wymiana towaru/ zwrot pieniędzy).

Wypełniony formularz wyślij mailem na kontakt@activebike.pl

Po otrzymaniu wypełnionego formularza skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Zanim wyślesz nam reklamowany towar możemy poprosić Cię o doprecyzowanie szczegółów lub przesłanie mailem zdjęć wady.


Towar odeślij na adres naszego sklepu stacjonarnego w Warszawie:

MotoActive.pl sp. z o.o.
Ul. Modlińska 248a
03-152 Warszawa
tel. 796 996 428

Wysyłka musi być opłacona z góry i wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W przypadku pozytywnej decyzji reklamacyjnej, kwota ta zostanie zwrócona na podane konto.

Do paczki dołącz dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) – warunek konieczny.

Towar musi być dobrze zabezpieczony i zapakowany.


W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o decyzji producenta w sprawie reklamacji.

W przypadku pozytywnej decyzji, towar zostanie naprawiony, wymieniony na inny lub nastąpi zwrot pieniędzy.

Ewentualny zwrot pieniędzy za towar oraz zwrot kosztów związanych z reklamacją zostanie przelany na konto podane w formularzu.


ZWROT/WYMIANA
Podstawowe warunki zwrotu/ wymiany towaru:

- 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru
- dostarczenie dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT)
- brak widocznych śladów użytkowania
- zachowane wszystkie oryginalne metki, dokumenty, instrukcje i opakowanie

Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu/ wymiany towaru.


Zwrot towaru w 3 krokach

 

Wypełnij "Formularz zwrotu/wymiany towaru lub reklamacji". Formularz znajduje się standardowo w załączniku do maila z potwierdzeniem wysłania towaru; jest również dostępny tutaj.

W formularzu zaznacz opcję "zwrot towaru" i podaj numer konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze za towar (wyłączając koszty przesyłki). Informacje te możesz też spisać w odręcznej notatce na kartce.

Wypełniony formularz lub notatkę włóż do paczki ze zwracanym towarem.

W ciągu 14 kalendarzowych od daty otrzymania towaru odeślij towar do sklepu. Wysyłka musi być opłacona z góry i wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

Dołącz do paczki dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) – warunek konieczny - oraz formularz zwrotu towaru.

Jeżeli do danego towaru był przypisany „gratis”, odeślij go wraz z towarem.

Towar musi być odpowiednio zabezpieczony, zapakowany i wysłany na adres sklepu stacjonarnego:

Moto Active Sp. z o.o.
ul. Modlińska 248a
03-152 Warszawa
tel. 796 996 428


Pieniądze za zakupiony towar zostaną przelane na podany w formularzu numer konta bezpośrednio po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrotnej. Ilość punktów w Programie Punkt na Twoim koncie zostanie pomniejszona o punkty przypisane do zwróconego towaru.

Wymiana towaru w 5 krokach

 

Napisz do nas maila z informacją, że chcesz wymienić zakupiony towar. Podaj dokładną nazwę lub link do karty produktu, który chcesz otrzymać.

Nasi pracownicy poinformują Cię mailowo o możliwości wymiany i dostępności towaru na wymianę.
Po otrzymaniu pozytywnej informacji zwrotnej ze sklepu, potwierdzającej dostępność towaru na wymianę, wypełnij“Formularz zwrotu/wymiany towaru lub reklamacji”. Formularz znajduje się standardowo w załączniku do maila z potwierdzeniem wysłania towaru; jest również dostępny tutaj.

W formularzu zaznacz opcję "wymiana towaru" oraz sprecyzuj w odpowiedniej rubryce jaki towar chcesz otrzymać w ramach wymiany. Podaj numer konta, na który ma zostać przelana ewentualna różnica w cenie. Informacje te możesz też spisać w odręcznej notatce na kartce.

Wypełniony formularz lub notatkę dołącz do paczki ze zwracanym towarem.


Odeślij towar do sklepu w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Wysyłka musi być opłacona z góry i wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

Dołącz do paczki dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) – warunek konieczny - oraz formularz wymiany.

Jeżeli do danego towaru był przypisany „gratis”, odeślij go wraz z towarem.

Towar musi być odpowiednio zabezpieczony, zapakowany i wysłany na adres sklepu stacjonarnego w Warszawie:

Moto Active sp. z o.o.
ul. Modlńska 248a
03-152 Warszawa
tel. 796 996 428

Ewentualna różnica wynikająca z wymiany, czyli nadpłata, zostanie przelana na podany w formularzu numer konta bezpośrednio po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrotnej lub dodana do paczki z wymienionym towarem. Prosimy zasugerować jaka forma zwrotu pieniędzy byłaby dla Państwa korzystna, jeśli nie znajdziemy takiej informacji, będziemy się kontaktować mailowo lub telefonicznie. Punkty w Programie Punkt na Twoim koncie zostaną skorygowane w zależności od wymienianego towaru.
Jeśli będzie konieczna dopłata, towar wymieniony zostanie wysłany po zaksięgowaniu kwoty dopłaty na naszym koncie. Ilość punktów w Programie Punkt na Twoim koncie zostanie skorygowana w zależności od wymienianego towaru.

Powyższe warunki zwrotu/ wymiany towaru są zgodne z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z póź. zm.).

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl